Potisk textilu se stal jedním z oblíbených odvětví výroby již před mnoha desítkami let. Již v období reálného socialismu se objevovaly první náznaky, jimiž se chtěli lidé odlišovat od ostatních. Šlo zejména o sítotisk na bavlněná trička a později také zažehlovací barvy, jimiž se malovalo podobně, jako vodovkami na papír, načež malovaná předloha se pak zažehlovala do textilie žehličkou.
S otevřením železné opony k nám začaly pronikat moderní tisk.vé technologie ze zemí západní Evropy a významnou revoluční změnu pak přinesl zejména digitální tisk. Díky výpočetní technice jsou dnes tyto služby na tak vysoké úrovni, že lze říci, že tisknout se dá téměř na jakýkoli předmět. My se ovšem přidržíme tak trochu „při zemi“ a budeme se věnovat osvědčenému textilu. Rádi bychom vám totiž připomněli, že nemusíte být omezováni pouze tričkem, mikinou, kšiltovkou, bundou, kalhotami či spodním prádlem, využít byste mohli i reklamní tašky s potiskem.
Textilní nákupní taška je skvělou příležitostí, jak obdarovat své přátele nebo věrné zákazníky, a zároveň promyslet potisk v neobvyklém duchu. Je totiž snadné natisknout firemní logo na jednu z ploch a pak se tím veřejně chlubit, toto je již poměrně „profláknuté“ a mnoho lidí takové potisky snadno přehlíží. Pokud chcete úspěšně cokoli propagovat, chce to nevšední nápad, zajímavou invenci, zaujmout něčím skutečně neobvyklým. Což takhle zkusit to s náměty ve stylu encyklopedie?
Můžete to pojmout třeba tak, že na jednu z tašek naznačíte, že jde o součást skládanky třeba třiceti dalších, a na každé z nich bude ve shodném duchu odlišný námět. Například pokud zvolíte téma pokojové rostliny, nabídnete lidem třicet nejzajímavějších „pokojovek“ a každá taška, třeba v odlišné barvě, bude popisovat jinou – s fotografií a popisem rostliny. Anebo další téma – zdravý životní styl. Na každé tašce bude zásada zaměřená na jiné téma, např. na téma neblahého vlivu kofeinu, na druhé téma škodlivosti bílého cukru a bílé mouky, na třetí téma vhodného výběru zdravých tuků, na čtvrté téma vegetariánství atd. A nemějte obavy, že budete lidi kolem sebe nudit, mnoho lidí prahne po poznání a odmítá naivní fráze, které se na nás valí ze všech stran.